Reklamační řád kadeřnictví Em-Hair

Reklamační řád kadeřnictví Em-Hair platný od 1. ledna 2017:

Tento reklamační řád je vydán provozovatelem kadeřnictví, obchodní společností Em Hair s.r.o. se sídlem Štefánikova 259/51, Smíchov, 150 00 Praha 5, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl vložka C 274220, IČ 05990921

dále jen „provozovatel kadeřnictví“

1. Předmět

Tento reklamační řád upravuje podmínky, způsob a rozsah uplatňování práv zákazníka z vadného plnění, které vyplývá z odpovědnosti obchodní společnosti Em Hair s.r.o. za vady poskytnutých kadeřnických služeb nebo prodaného zboží.

2. Uplatňování reklamací

Při reklamaci je zákazník povinen uvést své jméno, příjmení, adresu, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje. V případě ústního podání reklamace je zástupce provozovatele kadeřnictví povinen sepsat se zákazníkem reklamační protokol a zákazníkovi vydat potvrzení o přijetí reklamace. Reklamační protokol podepíše přejímající zástupce provozovatele kadeřnictví i zákazník, který svým podpisem vyslovuje souhlas s obsahem reklamačního protokolu.

3. Vyřizování reklamací

Provozovatel kadeřnictví je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace je zákazníkem požadován. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

4. Způsob vyřízení reklamace

Pokud je reklamace posouzena jako důvodná, spočívá vyřízení v bezplatném odstranění vady nebo v poskytnutí náhradní služby či výměny zboží. Nedůvodná reklamace bude zákazníkovi zamítnuta s písemným odůvodněním.

5. V ostatním platí ustanovení občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

info@em-hair.cz